THE OWNER !

My photo
this is the official blog of que dani. well . here im about to tell you part of my life stories and career as human . first cried at 12.45 a.m on 15 june . so . if you want to get know better about the life and stories about que dani . what you waiting for . be the follower of this blog okay ? QUE DANI

Saturday, October 9, 2010

SORRY TO SAY.







ALOHA READER !



haih penat gile ouh, baru je balik dari open house, hmm, hari ni la kan,
X tually xde mood nak blogging, but, huh, cme nak membetulkan keadaan je,
Xtually, post kat bawah ni, mean post sebelom ini utk
budak kelas aku yang benci kat aku.
huh, malas la nak menggelabah , lagi besar pulak hal ni,
haih, dunia2..tak tahu la pulak kalau yang terasa or marah kat aku kan?,
please, aku mintak maaf. type error untuk post dibawah.
hmmp, utk budak 2 cahaya, terutama, yang aku tujukan post di bawah,
*tak perlu lah nak sebut nama.. kau x payah la nak jadi mcm budak2
sendiri pon dah besar kan? yg kau over ejek nama bapak aku pesal?
owh lupa lak aku, kau tu anak kachuk! kachuk kalau class tak hape,
ni, kachuk hindon ! padan lah mak bapak susah nak hajar!
mulot mcm kogkang, ngongengngongeng.. macam upin & ipin dah aku tengok,
matured la sikit weyh, kau tu dah besar, buat la cara dah besar!
nak carik gaduh macam budak kechik pesal men2 ejek bapak orang,
bengke sial -,-''and lagi satu, yang kau sebok halang aku nak buat tu buat ni nape?
kau kan ade hidup sendiri? buat ape nak menyibuk hal org?
huh! sial kau! masuk neraka je la~ malas nak cete lebeyh,
bkan ap, sume dah cete kat post yg kat bwh ni, hmm tu je la..

okay, back to the entry, type error untuk post dibawah.



its suppose to be, PEOPLE THAT REALLY HATE  ME
*in 2 Cahaya.





p/s: semoga keadaan aman semula. sumpah tengah cool


DANI
(the blogger)

No comments:

Post a Comment