THE OWNER !

My photo
this is the official blog of que dani. well . here im about to tell you part of my life stories and career as human . first cried at 12.45 a.m on 15 june . so . if you want to get know better about the life and stories about que dani . what you waiting for . be the follower of this blog okay ? QUE DANI

Tuesday, November 9, 2010

PLEASE ?! -,-' (2)







HELLO READER !



Haha, kita sambung balik entry post yg bertajuk PLEASE ?! -,-'
haha, jap ea nak upload gamba,







owh, minah nie, tak habis2 lagi x puas hati dgn aku,
remove or not? haha, kau remove je la, mean, kalau kau remove aku,
bermakna kau tu PENGECUT !
haha ! bodoh gila ! bajet bagus? haha, kalu bende tu yang kau tulis,
dari segi penglihatan kau terhadap aku? aku tak kesah,
aku accept, aku ngaku yg aku ni bajet bagus,
yang aku tak boleh accept ni, 


Kau tu tak bajet bagus pulak?!?! -,-


haha, sakai kau tu, and ad sebab ko  nak gaduh ngan aku?
cakap je la weyh, kau igt aku nak terhegeh-hegeh nak pujuk kau kawan ngan aku 
balik ke ha?! HELL F ?!? sorry sikit, kau tu kan budak2,
memang tak patut la kawan ngan aku ni, ye lah, nak tolak2 meja,
haha bodo! owh lagi sekali, jap aku besarkan ape yg ko tulis, and
highlight sikit ape yang kau tulis, supaya kau sedar sikit !


'Disebabkan mulut badan binasa?'

sekali lagi ye cik (#&(#)(*#*(&&. warever your name is,
owh aku lupa, kau JUNKIES terbaru ! haha! bangga weyh kau tu JUNKIES !
nih, kau dengar sini baik2, aku tak akan terhegeh-hegeh la nak mintak kau jadi 
kawan aku balik, haha, owh words diatas, mulut badan binasa?
owh, means, aku mencarut pasal kau? kau tu tak PULAK !?!?
weyh sakai lagi menyakai lagi sesakai ! ko nak remove aku dari Facebook ,

REMOVE LA WEYH ! aku x kesah, and, kau tggu satu hari nti,
bila aku ni dah warever la kan,, kau jangan pulak nak terhegeh-hegeh add aku! sakai!! like just i said on my status,




kan? haha ! kau tunggu apa lagi ? pegi profile aku, and kau 
pegi tgok bawah, and click ' Remove from friends'
sekian, masheh :)  


p/s : aku kat sini utk memberi kesedaran terhadap kau 
bahawa mulut kau lagi busuk dari aku -,-'' sekian.



DANI
(the blogger)


No comments:

Post a Comment